FOTOGALERIJ-FORTE de Santa Catarina, Cabedelo, Paraíba, Noordoost-Brazilië, woonde in deze plaats waren er veel soldaten en vele oorlogen. vele gevechten werden gevoerd en vele stierf hier in dit terras zie je. oorlog tussen het Frans en het Spaans, Frans en Portugees, Portugees en piraten en de grote oorlog tussen de Nederlandse en de Portugese bondgenoten van de Spaanse kroon. dit is gedompeld in de geschiedenis. de geschiedenis van Brazilië manifestare verschijnen hier in persoon. de grootste van alle batralhas deze plaats was de oorlog tegen de Nederlandse de Portugees / Spaanse bondgenoten waren op dat moment. hier is het verhaal van de vele dromen en het leven dat zelfs hier. Ik schreef een boek genaamd: de baai van de Nederlandse hoop dat binnenkort publiceert toon die heeft een romantische geschiedenis van de Nederlandse Paraíba in Brazilië, is een spannend boek dat een geweldige film, ik vind een film dat de belangstelling voor boeken. hier is mijn eerbetoon aan allen die hun leven verloren in deze plaats, laat uw dromen. mijn eerbetoon aan de Nederlandse, die kwamen met goede bedoelingen in de regio brengen veel vooruitgang en leven. mijn eerbetoon aan John in de struiken geleum sterke dappere held van Santa Catarina die gestorven maar niet redeu, sla uw geheugen. Deze plek is houverammuitos belangrijke feiten in de wereld, houdt van veel en veel pijn. sla het fort van Santa Catarina met zijn briljante geschiedenis. http:roteiroslivrosfilmes.blogspot.com naar deze pagina zal het boek kraam van Nederlandse (korte) prof. joilson assis
Ik wacht op een contact met een filmmaker of Vlaamse uitgever om mijn boek holadeses over de baai en zijn ongelofelijke verhaal. het verhaal van Van Soares de goa Hopper en opwindende show met lof en de geschiedenis van het Nederlands Brazilië.