GESCHIEDENIS VAN DE NEDERLANDSE IN BRAZILIË Paraíba, de onafhankelijkheid van de Spaans-Nederlandse lange komen voor onderzoek naar de geschiedenis van de Nederlandse invasie in Paraíba. Alles begon toen ik droomde dat ik was een officier in de Vlaamse strijd met de Portugezen in Cabedelo na destesonho was ik niet gestopt meerdere malen in de grote weide Cabedelo en Lucena doen mijn onderzoek over de historische gebeurtenissen die lopen van 1925 tot 1654. waarom ze kwamen, de Nederlanders waren slecht, seráque niet voorbij de indringers? wat escobri het lezen van het verhaal heeft me betoverd met het Vlaamse volk. een fusie met het verhaal van dromen geboren, zodat het Nederlandse boek kraam. is een verhaal dat zal een geweldige film. wetende dat veel mensen geprobeerd, doorkruist het land van laat maar kon niet film iets. maar ik ben er zeker van dat binnenkort iemand zal hebben in mijn hele boek en het wordt een prachtige film die vertellen het geweldige verhaal van het Nederlands. HIER IN BRAILLE Het is heel moeilijk een schrijver die niet FAMA kunt een boek. moeilijker is om een film met deze verhalen. Ik doe een beroep op Filmmakers Kijk DUTCH tot mijn boek met zekerheid ontdekken ze een groot boek