FOTOGALLERI-FORTE DE Santa Catarina, Cabedelo, Paraíba, nordöstra Brasilien, bodde här fanns det många soldater och många krig. Många strider har kämpat här och många dog i detta uteplats du ser. Kriget mellan franska och spanska, franska och portugisiska, och portugisiska pirater och det stora kriget mellan nederländska och portugisiska allierade det spanska kungahuset. detta är doppat i historien. historien om Brasilien manifestare visas här personligen. det största av alla batralhas här stället var kriget mot holländarna den portugisiska / spanska var allierade på den tiden. Här är berättelsen om många drömmar och livet som var med här. Jag skrev en bok kallas viken av nederländska hoppas att snart offentliggör tonen som en romantisk historia om den holländska i Paraíba Brasilien, är en spännande bok som gör en underbar film, jag hitta en film som intresset för böcker. här är min hyllning till alla dem som förlorade sina liv i detta rum, låt dina drömmar. min hyllning till den nederländska som kom med goda avsikter i regionen att stora framsteg och liv. min hyllning till John i buskarna ccurva modiga starka hjälten i Santa Catarina som dog, men inte redeu, spara minne. Det här stället är houverammuitos viktiga fakta till världen, många älskar och många smärtor. spara fortet Santa Catarina med sin lysande historia. http:roteiroslivrosfilmes.blogspot.com besöka denna sida för att lägga boken stall av holländska (korta) prof. joilson av bistånd
Jag avvaktar en kontakt med en filmmakare eller flamländska förläggaren att lämna in min bok holadeses av viken och dess fantastiska historia. historien om van Soares de GOA Hopper och spännande show med beröm och historia nederländska Brasil. fortet byggdes av en tysk och till och med i dag och tekniker är beundrade