escrevo livro de historia baseiado em sonhos .

het mysterie van het Nederlands: Ik ben een liefhebber van mijn lieve land, de "geest" Paraiba was hier dat de wereld en Amerika was geboren. Paraíba en alle vol verhalen en interessante verhalen. maar het mysterie is in wat een droom poissonhei officiële Vlaamse en woonde op deze plek, zonder zelfs het denken over het onderwerp, dit is enkele jaren geleden. Ik leefde in mijn dromen een interessant verhaal, wanneer het papier werd in de hand een boek zeer interessant en historisch. mix geschiedenis en dromen geboren, zodat het Nederlandse boek kraam, een schande dat de wereld geeft ons zo weinig kans om te laten zien dat het talent temos.se droom is omdat er een boodschap aan de wereld en God geeft mij de gelegenheid te publiceren. lijkt me iemand bereid om te luisteren en hoor het verhaal van mijn boek. Intussen zal ik een dutje, wie weet geen God geeft mij meer interessante verhalen. Ik hoop dat iemand uit Nederland zie mijn bericht en zoek meer weten van mijn boek, omdat de dingen zijn zo moeilijk om de cultuur. Ik hou veel van mijn boek is een mooie film in de geschiedenis en romantiek. linguam me brasil 83 88924192 einde. Adres: rua dos avelozes n03 Campina Grande, Paraiba Brazilië